Comunicare externă sustenabilă

Preț: 101-299 lei
Durată aproximativă: ritm propriu
Instituție organizatoare: EDUFOR training centre
Autori de curs: Cătălina Constantin
Organizare: curs online
Limba: română

Temele cursului: INTRODUCERE – Concepte de comunicare externă sustenabilă A. Conceptul de comunicare sustenabilă B. Tipuri de comunicare sustenabilă: 1. Comunicare comercială sustenabilă 2. Comunicare de responsabilitate socială corporativă UNITATEA 1 – Imaginea globală a unei companii producătoare/distribuitoare de produse sustenabile, obiectiv principal al politicii de comunicare 1.1. Conceptul de imagine globală. 1.2. Formarea imaginii globale de companie durabilă în relaţiile cu părţile interesate UNITATEA 2 - Utilizarea tehnicilor de comunicare pentru a crea imaginea de sustenabilitate catre toate partile interesate 2.1. Tehnici promoţionale - discontinue 2.1.1. Publicitatea 2.1.2. Promovarea vanzarilor 2.1.3. Relatiile publice 2.1.4. Comunicarea prin eveniment 2.1.5 Utilizarea forţelor de vânzare 2.1.6. Marketingul direct 2.2. Tehnici de comunicare continue 2.2.1. Brandul şi eco-eticheta 2.2.2. Eco-ambalaje UNITATEA 3 – Implementarea strategiei de comunicare globală sustenabilă 3.1.Procesul de planificare al strategiei de comunicare globale 3.2. Strategia de comunicare comercială sustenabilă 3.3. Strategia de comunicare corporativă sustenabilă

Detalii:

Este un curs obținut printr-un proiect European Life Long Learning – Leoardo da Vinci, numit SD-ECOFURNITURE, având la bază cooperarea între institute de cercetare de nivel european și mondial.

108_Edufor_comunicare_sustenabila

Scopul cursului este dezvoltarea competentelor referitoare la formularea şi implementarea strategiei de comunicare externa sustenabila; cursul se adreseaza oricarui domeniu de activitate, insa face trimitere catre exemple si studii de caz din industria mobilei sau componentelor.

Cui se adreseaza?

  • oricărui manager/ marketer/ specialist de comunicare ce doreşte să se evidenţieze la interviu sau printre colegii din companiile naţionale/ multinaţionale
  • managerilor ce doresc sa comunice optiunea companiei de a se dezvolta durabil, inclusiv prin scrierea unor parti din raportul de sustenabilitate (acesta va fi obligatoriu de realizat incepand cu anul 2017 pentru companiile cu mai mult de 500 de angajati, conform Ordinului nr. 1938/2016 al Ministerului Finanțelor Publice (MFP) care transpune în legislația românească prevederile Directivei UE 95/2014)
  • managerilor ce doresc sa-si promoveze eficient produsele sustenabile
  • specialistilor ce doresc sa aprofundeze cunostiine de comunicare externa sustenabila aplicata intr-un sector de activitate
  • specialistilor ce aplica pricipiile dezvoltarii sustenabile in companie si pentru produse sustenabile
  • publicului larg, specialistilor, managerilor ce doresc insusirea cunostiintelor si dobandirea abilitatilor de comunicare externa cu aplicabilitate practica intr-un domeniu.

Observații: Durata de studiu: 6 luni (24 săptămâni), accesarea resurselor și activităților de învățare se poate face oricând, în funcție de timpul disponibil al cursantului; timp real de studiu: 40 ore. Pentru mai multe detalii despre curs sau pentru înscrieri, vă rugăm să contactați instituția organizatoare: www.edu-for.eu ; email: info@edu-for.eu
Link direct: http://www.edu-for.eu/training/oferta-de-cursuri/cursuri-comunicare/

Ultima actualizare: septembrie 14, 2017 la 10:51 am
Data publicării paginii: 23 mai 2016
Accesări: 4.645