Dezvoltare personală și în carieră
Ghid de admitere la universități din UK
Descrie pașii de admitere la programe de licență, masterat sau doctorat într-una dintre cele mai căutate destinații din lume în ceea ce privește învățământul superior.
Noțiuni avansate de leadership
Persoanele care devin lideri sunt acei indivizi care reuşesc în vremuri tumultoase, de conflict şi schimbare. Aceştia caută metode de a schimba starea de fapt, de a pune sub semnul întrebării ceea ce este deja acceptat, şi de a crea ceva nou. Puteţi învăţa să faceţi la fel. Este suficientă o cunoaştere despre cum să […]
Obținerea de rezultate fără autoritate directă
Cum puteţi avea rezultate dacă nu aveţi autoritate? Cultivarea relaţiilor şi stabilirea credibilităţii sunt necesare pentru că vă permit să îi influenţaţi pe ceilalţi. Dacă aveţi abilităţi eficiente de a influenţa, veţi fi capabil(ă) să obţineţi ce aveţi nevoie sau vă doriţi de la ceilalţi – fie că este vorba despre şeful dumneavoastră, un coleg […]
Fundamentele negocierii
Capacitatea de a negocia este o abilitate fundamentală la locul de muncă și nu numai. Ea poate fi utilizată în vânzări sau în managementul conflictelor. Înțelegerea ideilor de bază în negociere vă poate ajuta să răspundeți și nu doar să reacționați în anumite situații. Există diferite abordări în procesul de negociere, dar cunoașterea ideilor de […]
Generarea de idei creative și inovatoare
Generarea de idei creative poate fi un proces foarte interesant şi stimulant. Aplicabilitatea ideilor trebuie însă verificată sau controlată. Ideile au mai mult şanse să fie relevante şi utile atunci când au fost evaluate în contextul nevoilor, strategiilor şi resurselor organizaţionale. Acest curs acoperă o diversitate de tehnici utilizate pentru a verifica şi a dezvolta […]
Abilități de comunicare
Cursul „Abilitati de Comunicare” este un curs general, care vizeaza in special personalul executiv din cadrul unei companii si care isi propune o structurare a pasilor care trebuie urmati in procesul de comunicare. Prin intermediul acestui curs se pune mare accent pe ralationarea individului in cadrul unei echipe, astfel incat la final sa rezulte interactivitatea […]
Manager Comunicare și Relații Publice
Se adreseaza celor care doresc sa isi dezvolte o cariera in domeniul comunicarii si relatiilor publice. Cursul vizeaza dezvoltarea aptitudinilor de management in domeniul comunicarii si relatiilor publice avand ca fundament cunostinte solide in domeniu.