Domeniu
Excel 2010 avansați
Excel 2010 vă oferă instrumente puternice de analiză a datelor, care vă permit să exploraţi volume mari de date şi să luaţi decizii de afaceri informate pe baza acelor date. Utilizând Goal Seek (Căutare rezultat) şi Solver (Rezolvator) aveţi posibilitatea de a extrage rezultatele necesare din formule, determinând datele de care are nevoie formula. Puteţi […]
Noțiuni avansate de leadership
Persoanele care devin lideri sunt acei indivizi care reuşesc în vremuri tumultoase, de conflict şi schimbare. Aceştia caută metode de a schimba starea de fapt, de a pune sub semnul întrebării ceea ce este deja acceptat, şi de a crea ceva nou. Puteţi învăţa să faceţi la fel. Este suficientă o cunoaştere despre cum să […]
Obținerea de rezultate fără autoritate directă
Cum puteţi avea rezultate dacă nu aveţi autoritate? Cultivarea relaţiilor şi stabilirea credibilităţii sunt necesare pentru că vă permit să îi influenţaţi pe ceilalţi. Dacă aveţi abilităţi eficiente de a influenţa, veţi fi capabil(ă) să obţineţi ce aveţi nevoie sau vă doriţi de la ceilalţi – fie că este vorba despre şeful dumneavoastră, un coleg […]
Fundamentele negocierii
Capacitatea de a negocia este o abilitate fundamentală la locul de muncă și nu numai. Ea poate fi utilizată în vânzări sau în managementul conflictelor. Înțelegerea ideilor de bază în negociere vă poate ajuta să răspundeți și nu doar să reacționați în anumite situații. Există diferite abordări în procesul de negociere, dar cunoașterea ideilor de […]
Conflictul la locul de muncă
În general, conflictul apare atunci când intervin obiective și păreri diferite, dar apare inevitabil în contexte la locul de muncă atunci când oamenii au opinii personale și profesionale diferite pe o gamă largă de subiecte. Dacă nu este controlat, conflictul poate duce la certuri serioase și chiar la violență. Înainte de a ajunge acolo, sunt […]
Principii de bază în contabilitate și finanțe pentru nonfinanțiști
Finanțele și contabilitatea se află în centrul fiecărei afaceri. Aceste funcții se adresează înregistrării, sintetizării și analizării informațiilor financiare din toate departamentele cu scopul de a lua decizii, a conduce și a controla resursele și activitățile acestora. Fiecare activitate sau lipsă de activitate dintr-o organizație are implicații financiare și trebuie ca la fiecare nivel al […]
Strategii de marketing competitiv
Atunci când elaborați strategii competitive de marketing, unul dintre cei mai importanți pași este acela de a realiza o cercetare și o analiză eficiente. Pe lângă evaluarea mediului competitiv extern, trebuie să priviți și în interior. Aceste cursuri descriu, pe de o parte, procesul de dezvoltare a unui sistem de informații despre competiție, care vă […]
Generarea de idei creative și inovatoare
Generarea de idei creative poate fi un proces foarte interesant şi stimulant. Aplicabilitatea ideilor trebuie însă verificată sau controlată. Ideile au mai mult şanse să fie relevante şi utile atunci când au fost evaluate în contextul nevoilor, strategiilor şi resurselor organizaţionale. Acest curs acoperă o diversitate de tehnici utilizate pentru a verifica şi a dezvolta […]
Comunicare externă sustenabilă
Este un curs obținut printr-un proiect European Life Long Learning – Leoardo da Vinci, numit SD-ECOFURNITURE, având la bază cooperarea între institute de cercetare de nivel european și mondial. Scopul cursului este dezvoltarea competentelor referitoare la formularea şi implementarea strategiei de comunicare externa sustenabila; cursul se adreseaza oricarui domeniu de activitate, insa face trimitere catre […]
7 pași pentru a deschide un business online
Un business online presupune mult mai puțină birocrație și resurse decât un business clasic, astfel oferind multiple avantaje. În ciuda acestor beneficii evidente poate că încă nu ai pornit afacerea ta online sau poate nu ai ajuns încă la rezultatul dorit. Motivul este simplu, multitudinea de oportunități și informații existente în piață poate deveni absolut […]